FOGADOTT KERESZTANYA

Élményeim két kislánnyal, akik Böjte Csaba ferences szerzetes "gyermekei".

Miért a keresztanyukáddal?

2016. július 30. 17:13 - fogadottkeresztanya

Micimackóval elmentünk a kedvenc játszóterünkre, ahol hamarosan megjelent egy ismerős kislány is. Micimackó azt mondta, a barátnője az úszótáborból. (Annak érdekében, hogy a keresztlányaink többet lehessenek velünk, nem csak a szabadságom idejére hozom el őket, s ilyenkor valamilyen napközis táborba járnak.)

csuszdan_2.jpg

Micimackó oda is szaladt a kislányhoz, és már együtt rohantak fel a magas csúszdára. De amikor leértek, Micimackó hozzám futott azzal, hogy menjünk haza. Éreztem, hogy valami történt, ezért nem tiltakoztam.

- Nem volt kedves? - kérdeztem, amikor hallótávolságon kívülre értünk. Micimackó megvárta a válasszal, hogy beüljünk a kocsiba.
Megkérdezte, kivel jöttem. Mondtam, a keresztanyukámmal. Erre azt kérdezte, hogy miért nem az igazi anyukámmal.
Csend lett.
- És te nem akartad részletezni a helyzetet -
egészítettem ki a történetet.
Micimackó erre már csak bólogatott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztanya.blog.hu/api/trackback/id/tr418924286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása