FOGADOTT KERESZTANYA

Élményeim két kislánnyal, akik Böjte Csaba ferences szerzetes "gyermekei".

Súghatok valamit?

2016. augusztus 23. 18:51 - fogadottkeresztanya

Amíg nálunk voltak a keresztlányaink, esténként egymás mellett számítógépeztünk Micimackóval. Ő a régi PC-men, én a laptopomon. Egyszer csak megkérdezte:
- Súghatok valamit?
- Persze - válaszoltam. Erre közel hajolt, és halkan a fülembe susogott.
- Szeretem Keresztanyut. Szeretem Keresztaput - és hirtelen egy nagy puszit nyomott az arcomra, majd elnevette magát.

sughatok_valamit.jpg

Attól fogva minden este többször is megkérdezte, súghat-e valamit. Mindig igent mondtam, ő pedig hol azt súgta, hogy szeret bennünket, hol csak némi sistergést hallatott, mielőtt megpuszilt, hol pedig azon nyomban adott egy hatalmas puszit. Néha egyszerre többet is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztanya.blog.hu/api/trackback/id/tr6011608772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása