FOGADOTT KERESZTANYA

Élményeim két kislánnyal, akik Böjte Csaba ferences szerzetes "gyermekei".

Száz évre

2016. november 05. 07:00 - fogadottkeresztanya

Reggel kocsival mentünk bevásárolni, Micimackó hozott magával egy babát is. Útközben a gyerekek játszottak. 
- A baba anyukája meghalt, én vagyok a mostohája - vázolta fel az alaphelyzetet Micimackó.

Nyugalomban folyt a játék, mígnem arra lettem figyelmes, hogy Micimackó-mostoha kiabálni kezd.
- Elegem van belőled, ne is lássalak! Tűnj innen! -
- Jól van - válaszolta a baba Róbert Gida hangján. - Akkor én elmegyek a keresztanyukámhoz. Ezentúl ott fogok aludni.
- Menj is, de csak két napra! Többre nem engedlek el. Itt én parancsolok! - dörrent rá a mostoha.
- Akkor is elmegyek! És nem két napra, hanem két évre! Vagyis inkább tizenkét évre! - replikázott a baba. Aztán hozzátette: - A keresztanyukámhoz költözöm. Száz évre!

keresztanyahoz_koltozom_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztanya.blog.hu/api/trackback/id/tr7811926283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása