FOGADOTT KERESZTANYA

Élményeim két kislánnyal, akik Böjte Csaba ferences szerzetes "gyermekei".

Várjuk a karácsonyi szünetet

2016. december 18. 16:37 - fogadottkeresztanya

Keresztlányaim a hétvégére hazamentek, és felhívtak engem az anyjuk telefonjáról. Az idén is nálunk töltik a karácsonyi szünetet, és meg akarták beszélni a részleteket.

micimacko_csomagol.jpg

Jó lesz, ha az indulás előtt egy nappal becsomagolunk? - érdeklődött Róbert Gida.
- Hát persze -
válaszoltam.
- Nekem nem kell becsomagolni -
közölte erre Micimackó.

Megijedtem. Belém villant, hogy egyszer az otthon igazgatónője büntetésből nem engedte el őt hozzánk. Csak nem követett el valamit most is?

Neked miért nem kell? - kérdeztem.
Mert én már a múlt héten becsomagoltam - jelentette büszkén Micimackó.

Ennél szebben nem is mondhatta volna el, mennyire várja már, hogy végre nálunk legyen. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztanya.blog.hu/api/trackback/id/tr2512055917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása