FOGADOTT KERESZTANYA

Élményeim két kislánnyal, akik Böjte Csaba ferences szerzetes "gyermekei".

Olvasás

2015. augusztus 15. 18:02 - fogadottkeresztanya

Róbert Gida panaszkodott, hogy őt másféle játékok érdeklik, mint a többi gyereket. Bólogattam. Már az első találkozásunkkor láttam, hogy miközben a többi gyerek vidáman rohangált az udvaron, ő bejött az ebédlőbe egy kifestőkönyvvel, és megkérdezte, hogy színezhet-e. Azóta több hasonló tapasztalatom volt.

- Olvasnod kéne - javasoltam.
- Hát az olvasást tényleg nem gyakoroltam a nyáron, de az írást igen. Másoltunk a füzetbe - válaszolta.
- Nem a gyakorlásra gondoltam. Hanem arra, hogy olvasni jó. Az ember átlép vele egy másik világba. Én sokat olvastam, amikor annyi idős voltam, mint most te. Csak ki kéne találnunk, hogy milyen könyveket szeretsz olvasni.
- Maga miket olvasott, amikor gyerek volt?

Kicsit gondolkodtam, aztán elmeséltem neki A két Lottit.

- Ez tényleg jó - ragyogott fel Róbert Gida.

girl_life_vector_eps_girl_life8_4_v2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztanya.blog.hu/api/trackback/id/tr907782734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása