FOGADOTT KERESZTANYA

Élményeim két kislánnyal, akik Böjte Csaba ferences szerzetes "gyermekei".

"Az enyém otthon maradt"

2016. június 04. 07:00 - fogadottkeresztanya

Májusban kitört a nyár, a keresztlányaimmal és a szobatársaikkal elmentem fagylaltozni. Tűzött a nap, úgy gondoltam, nem ártana nekik valami fejfedő. "Nincs baseball sapkátok?" - kérdeztem, tavaly ugyanis minden gyerek ilyen sapkában rohangált az udvaron.

A gyerekek csak vonogatták a vállukat, fagyizni akartak, nem sapkát keresni. Csak Róbert Gida szólalt meg. "Az enyém otthon maradt" - mondta. Aztán egy kicsit zavarba jött, mint aki elszólta magát, és hozzátette: "Keresztanyuéknál".

Egy pillanatra mindenkinek elállt a szava. Értettük, hogy Róbert Gida tényleg egy titkot árult el: nálunk érzi magát otthon.

robert_gida_sapkaja_1.jpg

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keresztanya.blog.hu/api/trackback/id/tr48755568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogadottkeresztanya 2016.06.06. 22:33:54

@Fluoro: Igen, én is meg voltam hatva. És nagyon örültem, mert mi is úgy érezzük, hogy nálunk otthon van.
süti beállítások módosítása